Kastanjelaan 6,
2982 CM Ridderkerk

Servicedeskmedewerker Zwolle/Apeldoorn

Servicedeskmedewerker Zwolle/Apeldoorn

Functietitel

Servicedesk Medewerker

Standplaats

Zwolle/Apeldoorn

Startdatum

17-08-2020

Einddatum

31-12-2020

Optie tot verlenging

Verlenging is optioneel

Uren per week

36

Opdracht omschrijving

Als Servicedesk Medewerker zorg je ervoor dat de verzoeken en storingsmeldingen op een juiste wijze worden afgehandeld zodat alle ICT-diensten geleverd kunnen worden. Je verricht zelfstandig servicedeskwerkzaamheden en denkt mee over hoe we deze werkzaamheden (nog) beter kunnen aanpakken.

We zoeken een energieke collega. Dat straal je uit en laat je zien door je betrokkenheid. Jij wacht niet af en neemt het voortouw. Je pakt aan, werkt nauwkeurig en let op elk detail. Je hebt oog voor de wensen en behoeften en speelt daar op in en pikt altijd nieuwe informatie op. Nieuwe kennis zet je het liefst gelijk om in actie en resultaat. Jij gaat altijd voor het belang van de groep en het gezamenlijke succes en resultaat. Omdeze functie goed te kunnen vervullen heb je sterke uitdrukkingsvaardigheden nodig. Jij brengt je gedachten vlot en begrijpelijk onder woorden in correct Nederlands. 

De standplaats is Zwolle, maar je bent bereid om minimaal 1 dag in de week vanuit de locatie in Apeldoorn te werken. Ook zal je tijdens de opleidingsperiode (4 weken) in Apeldoorn werken.

 

Doelstelling

Het tijdig afhandelen van storingen, verzoeken, vragen of bestellingen conform afspraken gemaakt in de dienstencatalogus.

 

Verantwoordelijkheden

Als beheerder ben je o.a. bezig met operationele taken/werkzaamheden en ben je betrokken bij vraagstukken die betrekking hebben op het operationeel domein en bijhorende servers en werkplekbeheer en de daarbijbehorende taken waaronder: beheer, monitoring, logging, security enz.

Vakmatige taken

  • Zelfstandig afhandelen van storingsmeldingen, verzoeken en gebruikersvragen.
  • Verrichten van werkzaamheden waardoor storingen direct worden opgelost.
  • Inzetten van de juiste IT-specialisten bij complexere problemen om de dienstverlening weer op  orde te krijgen.
  • Bewaken van de voortgang van meldingen, verzoeken, vragen en bestellingen en de terugkoppeling naar de gebruiker.
  • Kennisoverdracht naar nieuwe collega’s.
  • Uitgeven van mobiele ICT-middelen zoals smartphones, tablet en laptops en het beantwoorden van gebruikersvragen.
  • Meedenken over verbeteringen om tot een voortdurende kwaliteitsverbetering van de diensten te komen.
  • Participeren als aanspreekpunt van de servicedesk richting andere domeinen.
  • Toezicht houden op de SLA afspraken;
  • Afhandeling van het gehele proces.

Contacten

  • Interne contacten (medewerkers, studenten, collega’s van de servicedesk, technisch beheer  applicatiebeheer en functioneel beheer, collega’s domein generiek).
  • Externe contacten met diverse leveranciers.

Opleiding

  • Afgeronde ICT opleiding op minimaal mbo 3 niveau
  • Certificering ITIL foundation v3.

Werkervaring

  • Ervaring in een IT-supportomgeving/1e lijnshelpdesk;
  • Ervaring met Active Directory en Windows 10;
  • Inzicht in ICT-diensten, infrastructuur en applicaties;
  • Ervaring met het gebruik van Topdesk.

Competenties

  • Goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid;
  • Leergierig;
  • Probleemanalyse;
  • Klantgericht;
  • Flexibel;
  • Initiatiefrijk;

Geïnteresseerd? Wil je meer informatie of wil je solliciteren? Neem dan contact op met Cynthia Goed, 088-638 35 39 of staffing@netflex.nl.

    Naam:
    E-mail:
    Telefoonnummer:
    CV:
    Sollicitatiebrief:
    LinkedIn profiel: