Functietitel
Servicedesk Medewerker
Standplaats
Zwolle/Apeldoorn
Startdatum
17-08-2020
Einddatum
31-12-2020
Optie tot verlenging
Verlenging is optioneel
Uren per week
36
Opdracht omschrijving
Als Servicedesk Medewerker zorg je ervoor dat de verzoeken en storingsmeldingen op een juiste wijze worden afgehandeld zodat alle ICT-diensten geleverd kunnen worden. Je verricht zelfstandig servicedeskwerkzaamheden en denkt mee over hoe we deze werkzaamheden (nog) beter kunnen aanpakken.
We zoeken een energieke collega. Dat straal je uit en laat je zien door je betrokkenheid. Jij wacht niet af en neemt het voortouw. Je pakt aan, werkt nauwkeurig en let op elk detail. Je hebt oog voor de wensen en behoeften en speelt daar op in en pikt altijd nieuwe informatie op. Nieuwe kennis zet je het liefst gelijk om in actie en resultaat. Jij gaat altijd voor het belang van de groep en het gezamenlijke succes en resultaat. Omdeze functie goed te kunnen vervullen heb je sterke uitdrukkingsvaardigheden nodig. Jij brengt je gedachten vlot en begrijpelijk onder woorden in correct Nederlands.
De standplaats is Zwolle, maar je bent bereid om minimaal 1 dag in de week vanuit de locatie in Apeldoorn te werken. Ook zal je tijdens de opleidingsperiode (4 weken) in Apeldoorn werken.
Doelstelling
Het tijdig afhandelen van storingen, verzoeken, vragen of bestellingen conform afspraken gemaakt in de dienstencatalogus.
Verantwoordelijkheden
Als beheerder ben je o.a. bezig met operationele taken/werkzaamheden en ben je betrokken bij vraagstukken die betrekking hebben op het operationeel domein en bijhorende servers en werkplekbeheer en de daarbijbehorende taken waaronder: beheer, monitoring, logging, security enz.
Vakmatige taken
Contacten
Opleiding
Werkervaring
Competenties
Geïnteresseerd? Wil je meer informatie of wil je solliciteren? Neem dan contact op met Cynthia Goed, 088-638 35 39 of staffing@netflex.nl.