Functie: Medewerker Team Frontoffice
Startdatum: 20-07-2020
Aantal uur per week: 36 uren
Periode: t/m 30-06-2021 met optie tot verlenging
Locatie: Omgeving Utrecht
Omschrijving
Voor onze eindklant in de omgeving van Utrecht zoeken wij een Medewerker Team Frontoffice voor 36 uur per week. Als Medewerker Team Frontoffice ben je verantwoordelijk voor het snel en correct verwerken van meldingen en het te woord staan van partners. Wij verzorgen ook de informatievoorziening naar internationale partners en daarom is beheersing van de Engelse taal in woord (telefonisch) en geschrift (mail) een vereiste. Het gaat om een functie van 36 uur verdeeld over 4 dagen. Je werkt dus 9 uur per dag. Daarnaast zijn piketdiensten onderdeel van jouw functie. Dit houdt in dat je eens in de 5 weken een week bereikbaarheidsdienst hebt buiten kantoortijden.
Verantwoordelijkheden
• Zeer diverse meldingen snel en correct verwerken;
• Partners helder te woord staan, telefonisch of per mail;
• Informatievoorziening naar (internationale) partners verzorgen.
Vakmatige taken
• Goed geïnformeerd zijn op gebied van de eigen dienstverlening;
• Correcte en actuele informatievoorziening richting partners, omtrent de voortgang van hun meldingen of ontwikkelingen die hen aangaan;
• Meldingen ‘najagen’ op een professionale manier, zowel bij afdelingen intern, als externe bedrijven/partners;
• In hoge mate zelfstandig kunnen optreden, bijvoorbeeld als incidentcoördinator bij P1 incidenten op partnerdiensten;
• Kennis van de Engelse taal in woord en geschrift.
Functie-eisen
• Functie-eisen zijn knock-outs. Dat voldaan wordt aan de eisen moet duidelijk blijken uit het CV door middel van een beschrijving van de ervaring én werkzaamheden.
• Minimaal een afgeronde, erkende, 4-jarige MBO opleiding (niveau 4)
• Minimaal 1 jaar werk/stage ervaring als ICT servicedesk medewerker
• Aantoonbare ervaring binnen een internationale omgeving waarbij de Engelse taal in woord en geschrift is toegepast in het klantencontact
Functiewensen
• Werkervaring binnen de overheid en het bedrijfsleven
• Werkervaring in een grote en complexe ICT keten
• Werkervaring als ICT servicedesk medewerker in de 2e lijn
Compententies
• Klantgerichtheid
• Kwaliteitsgerichtheid
• Leervermogen
• Mondelinge presentatie
• Organisatievermogen
• Probleemanalyse
• Samenwerken
Uit jouw CV moet duidelijk blijken op welke wijze en met welke werkervaringen(en) jij invulling geeft aan de functiewens(en) en eis(en).